söndag 6 mars 2011

Snart 3 veckor !


Har varit i Happis !
I valplådan möts jag av dessa underverk !
Här nedan ser ni Lill-Stella i kennelflickan Sagas knä.
Goooa puss magen...
Alma kennelflicka nr 2.
Sabihah & Stella.
Också ett sätt att sova på ...
Små goa fötter ala Signe
This is Signe en bedårande tös.
Värd sin vikt i guld !
Stella tass pöözzz på dom!
My name is Stella !
Vadå romersk näsa...
Herregud vad man blir trött av att fotograferas...
Luktar såååå gott dessa små fötter.
Stig-Helmer säger hej!
Goo pojken S-H.
Oj oj ska ni fota mig så här oxå!
Sune väl undersökt av sin mamma...
Här ska det kissas...
Kolla in Sunes gap!
Tandlös...
Jag hade en fantastisk trevlig dag hos AnnSo med familj.
Valparna har växt så det knakar de väger mellan 2150-2300g.
Alla har öppnat sina ögon & man märker att de har börjat höra för det låter mer & mer i valplådan. Sabihah är en underbar mamma som verkligen sköter om sina små underverk.
Pappa Sixten har varit in i valprummet & kollat in sina små, vilket Sabihah tyckte var helt ok.
Undrar hur länge jag kan hålla mig borta... innan nästa resa blir mot Happis ...
See you soon.
Carina <3>

Inga kommentarer: