tisdag 16 februari 2010

3 veckor 2 dagar

Tax killarna och Stina
Killarna har nu blivit tre veckor och jag kan säga er att de är två tungviktare vi har här hemma. Trotts det har de kommit upp på sina fötter utan att vi behövt montera in stödhjul under magarna. Haaaa...
Pommis mjölkbar har öppet dygnet runt, hela 5 tissar håller dessa två killar igång.
Kolla in bilden nedan.
3 st nosar.
Stina hon kan bara inte låta bli dessa små killar.
Jag blir så trött Lilla-Svart bara måste gäspa.
De har en underbar färg vilket kommer att göra dessa två väldigt mööörk röda då de blir äldre.

Puss på dig !

Lilla-Brun kan inte låta bli att smaka på Stinas goa nos.
Hon tycker att de är väldigt spännande med dessa små killar.

Stina är nybadad inför sin resa hon åker i från oss på Fredag mot sitt hem i södra Norge.
Vi håller på att förbereda för hennes resa, plockar ihop sakerna hon ska ha med sig och allt praktiskt vilket ska ordnas... på Torsdag är det veterinärbesiktning. Ni ska alla veta att hon är en underbar tööös.

Här har vi Lilla-Svart och naturligtvis fastnade Stinas nos med på bild.
Se nedan där har vi Lilla-Brun en kille med stark vilja.
Så här söööt är jag ...
Lilla-Brun ... vadååå stark vilja bara jag får som jag vill är allt okej.
Se så skööönt vi har det
Lilla-Brun med sin underbara mamma Pommi
Alla bilder är tagna av Amanda.
Ha det gott från alla oss.
Vi ses snart igen !

Inga kommentarer: