onsdag 16 december 2009

Al Wathba Bahir al Ridwan

Bahir aka Enzo
Denna vackra pojke hade jag fördelen att få träffa i helgen Enzo är en fantastiskt välkonstruerad hane med vackert huvud och uttryck han rör sig med ett lätt flytande steg...
Vi var och besökte hundöarna där Enzo, Rasul, Eshaan, Elvira och Folke sprang lösa bland alla olika raser ... en otrolig upplevelse för mig (Carina) att få se alla olika samspel mellan hundarna... Dessutom hur bra de löste olika situationer jag var mäkta imponerad.
Nedan ser ni en bild av Enzo fotograf Annelie Johansson.
Stort tack Annelie för att du tar dig tid att fotografera ... dina bilder är underbara...
Tack Anna för en trevlig helg och för att jag fick våldgästa ditt hem.
Tack AnnSo och Ulrika för valpbesök med mys.
Alla trevliga människor vilka jag träffade på mässan.
Ha det gott i snön
Carina

Inga kommentarer: