torsdag 29 oktober 2009

Höstdag i Bullis

Vilken Härlig dag!

Solen sken från en klarblåhimmel och det var frost i gräset.
Hundarna har sprungit i flera timmar.
Jag älskar att gå efter ån det är så vackert och mina flickorna kan springa lösa i timmar.
Banou den vackra.
Här har vi Inez den lilla röda...Amandas följeslagare i vått o torrt.
Hariia vårt senaste tillskott en otroligt rolig fröken som verkligen imponerar. Här står hon och spanar efter en galen Banou som flyger fram över åkrarna.
Hariia sittandes är ganska trött... har redan sprungit och jagat Banou.
Mera Hariia hmmmm mycket ludd kvar ännu.
Mina Ruweis damer Hariia först med Sabihah i hälarna.
Sabihah står och funderar över vad Banou håller på med borta bland träden.
Nu har hon funderat färdigt .... gonna get you....
Banou hon har fullt upp hela tiden ...kör slut på Hariia och sedan ger hon sig på pinnar...
Banou on the walk Fånga mig på bild om du kan
Pommi vår underbar tax har blivit 6,5 år.
Huvudbild Hariia
Banou our fawngirl... hmmm jag undrar när hennes öron ska få mera päls...Hariia har tagit sin uppgift på allvar med att hålla dom i schack underbara att tugga o dra i.
Sabihah our Black Pearl a lady with dignity.
Yemina & Sabihah spanar ut över vattnet.
Hej Svejs
tills vi ses igen från de fyrbenta i Bullmark.

Inga kommentarer: